Różana bransoletka

Wczesną wiosną, jeszcze przed Wielkanocą, naszła mnie chęć na wypróbowanie różnych nowych kształtów koralików. Zakupiłam więc kwadraciki, romby, półksiężyce, rogale, a do tego masę drobnych perełek, kulek i Super Duo, głównie w pastelowych odcieniach. Zapasy musiały oczywiście swoje odleżeć, zanim zdecydowałam się za nie zabrać. 

Połączenie zgaszonego różu tudzież czerwieni oraz metalicznej zieleni chodziło za mną od dłuższego czasu. Nawet zaczęłam sutasz w tych odcieniach, ale dopiero Wyzwanie w Szufladzie zmotywowało mnie do pracy. 
Po ostatniej fali kolczyków postanowiłam wykonać bransoletkę i na pierwszy ogień poszły Silky Beads, głównie ze względu na kolor (choć pierwotnie były przeznaczone do połączenia z granatowymi Super Duo).


Wykończenie jest w kolorze antycznym, wykorzystałam zapięcie typu toggle z różyczką, które moim zdaniem fajnie współgra i z kolorystyką i z tematyką. 
Pomiędzy Silky Beads są zielone Toho z serii semi-glazed oraz malutkie łososiowe perełki, zaś pomiędzy płatkami z Super Duo błyszczą kropelki w postaci piętnastek Toho. 
Użyłam nieco innych materiałów niż sugerowane w TYM filmiku instruktażowym, z którego skorzystałam i trochę musiałam pokombinować z dobraniem odpowiednich wielkości poszczególnych składników, ale w końcu się udało. 



Różaną bransoletkę zgłaszam do czerwcowego Wyzwania Szuflady: Różany i oliwkowy. 





Sporo tych wyzwań się nazbierało, ale ominęło mnie wiele ciekawych od początku roku, więc muszę nadrobić.

A już wkrótce... zapowiada się wielki powrót sznurów koralikowych ;) 

Komentarze

  1. Bransoletka jest piękna, a to połączenie kolorystyczne obłędne! Oderwać oczy nie sposób! Trzymam kciuki za Wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kciuki :) kolory faktycznie bardzo optymistycznie nastrajają

      Usuń
  2. Dziękuję, faktycznie ostatnio zalew nowych kształtów, ale powolutku mam zamiar się z nimi zaznajomić

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bransoletka. Pięknie skomponowane zapięcie.
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne kolorki genialnie ze sobą współgrają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zobaczyłam tę bransoletę w wyzwaniu, od razu rzuciła mi się w oko! Śliczna jest, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Często oglądane