Sówka na gałązce

Sporo czasu mi zajęło wykombinowanie co mogę zrobić z drewna lub z drewnem, jako że nie jest to materiał, którego zbyt często używam. W moich zbiorach jednak znalazłam kółka z drewna klonowego, specjalnie przeznaczone dla małych dzieci do gryzienia podczas ząbkowania. Jak do tej pory nie wykorzystałam ich jeszcze w żadnej pracy.

Na drewnianym kółeczku, a dokładniej na gałązce (nomen omen) z listkami, usiadła więc przyjazna, bawełniana sówka, trochę podobna do tych, które już wcześniej robiłam o TUTAJ. Biało-czarne oczy na pewno będą zwracać uwagę jakiegoś maluszka, a może raczej maluszkowej.


Małą sóweczkę zgłaszam na wyzwanie kwietniowe Otwórz Szufladę - Drewno:





No i okazało się, że wstrzeliłam się z moją sówką również na wyzwanie Gościnnej Projektantki - Sowiej Galerii :D a więc zgłaszam się i pozdrawiam rękodzielniczkę-chemiczkę.






Komentarze

  1. Bardzo fajna sówka, dziękuję za udział w moim wyzwaniu. Rękodzielniczka - chemiczka również pozdrawia ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. sówka jak marzenie, bardzo lubię te ptaszyska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w Wyzwaniu Szuflady! Cudna Sówka <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Często oglądane