Bransoletki na zakończenie roku

Na zakończenie roku w przedszkolu mojego młodszego syna przygotowałam kolorowe bransoletki dla jego przemiłych wychowawczyń. Starałam się dobrać kolory tak, aby wpasować się w gusta nauczycielek, stąd różnorodność wzorów i kolorów. 
Zakończenia wszystkiech bransoletek są ze stali szlachetnej, bo już z praktyki wiem, że te zwykłe metalowe ciemnieją z czasem. Trzy z nich są na 8 koralików 11/o, a jedna na 7 koralików 8/o. 

Muszę przyznać, że nadal nie odważyłam się zabrać porządnie za naukę ukośnika i zwykle szydełkuję sznury na max. 9 koralików 11/o w rzędzie.











Która najbardziej wpada w oko? 

I proszę dajcie mi znać jak wyglądają Wasze doświadczenia z ukośnikiem - mi pierwsze rzędy fatalnie wychodzą i od razu się zniechęcam. A może kordonek biorę za gruby?

Korzystając z okazji i jako że koralików tu mnóstwo, bransoletki zgłaszam na zabawę z blogiem DIY Zrób To Sam:







Komentarze

  1. Śliczne każda jedna ma W sobue to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są urocze, ale moją faworytką jest ta z niebieskim chwostem - kolory koralików są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, pomimo prostego wzoru ta kolorystyka podoba się najbardziej :)

      Usuń
  3. W takim razie będę próbować do skutku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bransoletki są śliczne i ciężko wybrać... ale chyba jednak ostatnia (hipnotyzujące kolory) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedostatnia najpiękniejsza. Wspaniały, głęboki kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Często oglądane