Wspomnienie wakacji

Tym razem wyszłam ze zdjęciami moich prac nieco w plener. Całkiem spontanicznie skorzystałam z  samotnego, porannegospaceru, kiedy reszta rodziny jeszcze spała i zrobiłam zdjęcie nowych kolczyków. Kolczyki powstały tuż przed wyjazdem, by stworzyć komplet z samotną jadeitową brasoletką, której jeszcze nie pokazywałam.




Koraliki Super Duo w tych kolczykach są co prawda pastelowo-niebieskie, ale z daleka całkiem fajnie komponują się jako zestaw z miętową bransoletką. 

  
W kolczykach wykorzystałam szklane perełki - mimo że kupowałam je jako białe, jak widać każday rozmiar ma zupełnie inny odcień :)


Wakacyjne, piaskowe tło pochodzi z Międzyzdrojów, które odwiedziliśmy już kolejny raz.
Szczególnie polecam tą część od strony lasu, przez który prowadzi ścieżka rowerowa do Świnoujścia - cisza, spokój, bez tłumów na plaży, a dla miłośników psów - psia plaża na lewo od wejścia K :)

Komentarze

Często oglądane