I znów bransoletki z Super Duo

Tą bransoletkę zobaczyłam kiedyś na Pinterest i postanowiłam, że muszę ją mieć. Nazwałam ją na własny użytek suwaczkiem.
Niby prosta, ale zaczynałam ją chyba z pięć razy. A to koraliki nierówne i poszczególne sznury miały rożną długość, a to koraliki były za luźno i było widać nici, nieodpowiednia nitka, złe mocowanie itd. W końcu się udało, choć z mocowania i tak nie jestem zadowolona - boję się że nici się przetrą na metalowych oczkach. 

Bransoletka Transparentna, w delikatnych, przejrzystych kolorach, z metalicznym wykończeniem. Moja własna, na razie w fazie testów :)



SD Transparent Lustered Champagne, Lustered Pink, Luster Smoky Topaz i Toho Pfg Aluminium


Jako następną wypróbowałam technikę z bloga Lindy - kopalni pomysłów na wytwory z Super Duo.
Pawie oczko powstało z błyszczących, wielokolorowych koralików. Całkiem przyjemnie się plecie - koniecznie muszę wypróbować szerszą wersję.




SD Crystal Coated Marea Peacock, Toho Nickel i Metallic Hematite

Komentarze

Często oglądane