Tytułem wstępu

Na początku było szydełko i dziergane dodatki - czapki, szaliki, chusty, dla siebie i dla bliskich na prezent. Potem okazało się, że na szydełku można też wykonać ciekawą biżuterię z drobnych koralików, które dają nieskończone wręcz możliwości łączenia kształtów i kolorów. I tak powstała moja pasja, która stała się niemal uzależnieniem.
Próbuję też różnych nowych technik; głowa pełna pomysłów, tylko czasu ciągle mi brak.

Prezentowane tu wyroby można zakupić, zamówić podobne lub po prostu się nimi zainspirować i stworzyć sobie własnoręcznie, do czego bardzo zachęcam - to wspaniały relaks.

Można się ze mną skontaktować mailowo: galazka.asia@gmail.com


Zdjęcia publikowane na blogu, o ile nie jest to zaznaczone inaczej, są moją własnością i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy.

Komentarze

Często oglądane