Kropelkowe nowości

Były wężyki, nadszedł czas na gąsieniczki...

Pierwszą gąsieniczkę zrobiłam ponad rok temu dla siebie, ale znalazła się chętna i musiałam oddać :) Kolejna była już zamówiona na życzenie. I nawet im nie zdążyłam fotek pstryknąć.  

W bransoletkach tego typu najfajniejsze jest to, że mają dwie strony i w zależności od stroju czy humoru można nosić jeden lub drugi kolor. Strony są oddzielone za pomocą koralików Toho Magatama w kształcie kropelek.

A oto co się narobiło...


Gąsieniczka leśna - w dwóch odcieniach zieleni plus brąz, wykończenie mosiężne.


 
Toho Trans-Rainbow Peridot, Opaque-Lustered Sour Apple i Magatama Metallic Iris Brown



Gąsieniczka metaliczna - z dodatkiem turkusu


Toho Opaque-Lustered Turquoise, Metallic Hematite i Magatama Metallic Hematite 


Również z wykorzystaniem koralików Magatama powstała czarno-biała Zebra



Toho Opaque Frosted Jet, Magatama Opaque-Lustered Navajo White


Kolczyki uplotłam z kupionych kiedyś na próbę białych koralików Super Duo i... wsiąkłam - tak mi się spodobała praca z nimi, że nowe kolory Super Duo już do mnie jadą.

Toho Opaque Frosted Jet, Super Duo Luster White


Wzór na gąsieniczki pokazała Weraph tutaj, a kolczyki pochodzą stąd.

Komentarze

Często oglądane