Kilka bransoletek koralikowych

Wakacyjna aura sprzyjała raczej lenistwu niż tworzeniu biżuterii, a i czasu miałam jakoś trochę mniej odkąd mój młodszy syn stał się nagle dość mobilny :) 
Ale przyszedł wrzesień, więc czas do roboty. Powolutku coś tam dziergam albo wykańczam zaczęte kiedyś prace. 
Oto na przykład dwie bransoletki w kolorach metalicznych, które dopiero teraz doczekały się oprawy.


Szaro-różowy i dość neutralny Gołąbek



Toho Metallic Hematite, Silver-Lined Rosaline


oraz 

Polaris z metalicznych koralików w odcieniu niebieskawym. 
Jakoś ten kolor niespecjalnie przypadł mi do gustu, choć świetnie pasuje do białej koszuli i dżinsów.



Toho Permanent Finish Metallic Polaris


A na koniec bransoletka, którą zrobiłam na własne zamówienie, bo potrzebna mi była biżuteria dopasowana do stroju.
Ognista składa się z końcówek różnych odcieni i przez to właśnie dawno nieużywany wzór w pojedyncze paseczki.



Toho Silver-Lined Smoky Topaz, Trans-Rainbow Frosted Dark Topaz, Trans-Lustered Navajo White, Silver-Lined Frosted Siam Ruby, Silver-Lined Lt Siam Ruby


Paseczki bardzo mi się spodobały, ale na wykończenie czeka jeszcze kilka prac i nie zacznę nic nowego dopóki się za stare nie wezmę :)

Komentarze

  1. Ta ostatnia ma swietne kolory plus wzorek. Polaczenie tego wszystkiego w calosc daje fantastyczny rezultat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Często oglądane