Bransoletka i zawieszka

Kolejna biżuteria z cyklu sama dla siebie. Brakowało mi wyrazistej bransoletki do nowej sukienki, która jest w różnobarwne zygzaki - a dominujące kolory to właśnie te użyte poniżej.

Bransoletka Pstrokata - połączenie niewielkiej ilości różu z turkusem wygląda mimo wszystko całkiem nieźle. Najczęściej noszę ją w zestawie z Zebrą



Toho Opaque Jet, Opaque Lustered Navajo White, Opaque Lustered Turquoise i Silver-Lined Mauve

Przy okazji uświadomiłam sobie, że nie mam żadnej uniwersalnej bransoletki - białej, czarnej, srebrnej, złotej... Po najbliższych zakupach koralikowych to nadrobię.



Dodatkowo, na fali sutaszu do ozdobienia butów, powstał sutaszowy wisiorek z plecionką z Super Duo zamiast kaboszonu. Kolorystyka jak wyżej :)



U góry doszyty tunel wypleciony z koralików - fotkę pstryknęłam zanim nawlekłam wisiorek na czarny sznurek satynowy. 

Mój zapas koralików Super Duo leży i czeka na wenę i czas - może jeszcze jakiś sutasz z nich wykombinuję. Ale póki co mam na warsztacie raczej szydełkowanie - z koralikami i bez.

Komentarze

Często oglądane