piątek, 7 kwietnia 2017

Wisior z motywem koni

Wisior ten powstał specjalnie na prezent dla mojej Przyjaciółki, która najchętniej mieszkałaby w stajni :) 
Nasza przyjaźń zaczęła się jeszcze w czasach szkolnych i trwa do dziś, podobnie jak jej miłość do koni. 

Zastanawiałam się nad motywem podkowy albo głowy konia, ale znalazłam na szczęście kaboszon z rysunkiem koni. Oplecenie kaboszonu poszło mi szybko, tylko że potem nie mogłam się zdecydować ani na kolorystykę, ani na rodzaj koralików, ani na sposób wykończenia brzegu i tak finalnie wisior powędrował do pudełka z rzeczami "do dokończenia później". 

Jednak w ostatnich tygodniach okazało się, że psiapsiółka wybiera się na dłużej do pracy do Anglii (nota bene w stajni) więc musiałam przyspieszyć z projektem i w efekcie wisior prezentuje się tak...


Toho Ceylon Lt Ivoty, Silver-Lined Smoky Topaz, Ancient Bronze, Bronze, SD Matte Metallic Camel Gold, Puffy Teradrops Dark Bronze


Starałam się nie przesadzić z ozdobami, ale też nie chciałam poprzestać na samych okrągłych Toho. Poprzestałam też na różnych odcieniach brązu, bez wprowadzania innych kolorów.
Kropelki  Puffy Teradrops użyte w wykończeniu są dość lekkie, więc czasem układają się niesfornie w różne strony. Całość podszyta jest jasną ekoskórką, ale zapomniałam zrobić fotkę.




8 komentarzy:

  1. bardzo gustowny! każda wielbicielka koni byłaby zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak prezent od serca, który ucieszy bliską osobę. Wisior jest naprawdę świetny! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) uwielbiam tworzyć takie prezenty

      Usuń
  3. Miłość do koni mi pozostała po eskapadach z młodości... dlatego też wisior bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się 😍 konie to moje marzenie, tylko częściowo spełnione i dosłownie wszystko co się z nimi wiąże uwielbiam. Wisior jest po prostu cudowny, prosty i wg mnie w tym jego piękność.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) skoro marzenie tylko częściowo spełnione to trzeba działać żeby w całości spełnić ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...