Bransoletki jednobarwne

Ostatnio nie miałam weny do łączenia kolorów, dlatego dziś będą dwie bransoletki jednobarwne. Do tej pory niewiele takich zrobiłam, ale bardzo mi się spodobały - są proste i jednocześnie efektowne, mimo braku wzoru.



Fuksja - robiona na próbę na 5 koralików w rzędzie. Wychodzi bardzo ładnie, pod warunkiem, że nić jest dopasowana kolorystycznie.


Toho Inside-Color Gray/Magenta Lined



Jeżynka  - wykończenie w kolorze chłodnego "różowego" złota - srebrny kolor mi tu nie pasował.


Toho Higher Metallic Amethyst



Przy okazji zrobiłam na zamówienie bransoletkę dopasowaną do kolczyków Chmurki z kroplelkami, prezentowanych tu - i wyszło mi takie Pochmurne niebo. 


Toho Metallic Hematite i Silver-Lined Frosted Cobalt


Kolor hematytowy bardzo mi się spodobał i na pewno pojawi się jeszcze w kilku moich pracach. 
W ogóle czuję że muszę wypróbować kilka kolorów metalicznych, zwłaszcza srebro i złoto i oswoić się w końcu z rozmiarem 11/o.
Ale póki co kombinuję z koralikami typu Magatama.

Miłej niedzieli!

Komentarze

Często oglądane