Kolory ziemi

Zaplanowałam sobie, że ten Nowy Rok będzie czasem pewnych eksperymentów i w życiu realnym i wirtualnym. 

Biżuteryjnie będą to próby z różnymi nowymi kształtami koralików - jest tyle fantazyjnych kształtów, które chcę wypróbować.
Na początek wybrałam bez szaleństw - płytki Tile, zwłaszcza, że zobaczyłam gdzieś w czeluściach internetu bransoletkę, którą zapragnęłam mieć. 

Połyskliwy granat i brązowa imitacji kamieni z efektem Picasso dały bransoletkę prostą i taką trochę w męskim stylu. Dlatego dodałam zapięcie z kwiatkiem :)

Super Duo Pastel Petrol, Tile Lt. Beige Picasso

Tak na marginesie uwielbiam kolor granatowy. Mam masę granatowych ubrań i praktycznie same granatowe kurtki. Podobno to kolor powagi i porządku, kojarzy się z biurem, mundurem albo ze szkolną uroczystością ;) Ale o tym innym razem (jak dobrze pójdzie).

Wracając do bransoletki robi się ją bardzo przyjemnie i wręcz błyskawicznie.




Komentarze

Często oglądane