czwartek, 9 lutego 2017

Mroźne kolczyki

Przede mną wyzwanie w Szufladzie...
Zobaczyłam baner i postanowiłam spróbować swych sił, bo akurat miałam w zapasach odpowiednie kolorystycznie składniki

Ostatnio brałam udział ponad rok temu i w tym roku muszę szdecydowanie zmobilizować do pracy

Zainspirowałam się pracami projektantek ;) i wykombinowałam mroźne kolczyki dla Królowej Śniegu.




 Toho Silver-Lined Crystal, Ceylon Forget-Me-Not, Dagger Matte Metalic Aluminium,  FP Pastel Blue, Capri Blue Frosted Pearl, SD Luster White

Wyszły trochę śnieżynki, trochę zwisające sopelki, z delikatnym lodowym połyskiem czeskich kryształków. Częścią centralną są błękitne, mrożone kuleczki jadeitu.


Zmroziło Was choć trochę? To tak na zakończenie zimy, bo ja już chcę wiosnę!




9 komentarzy:

  1. Naprawdę piękne mroźne kolczyki!
    Witam w wyzwaniu Szuflady i zapraszam częściej :).

    PS. Aby zgłoszenie było pełne proszę o podlinkowanie wyzwaniowego banerka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Chętnie podejmę się kolejnych wyzwań. Baner zaktualizowany :)

      Usuń
  2. Prześliczne kolczyki, wyglądają mroźno i elegancko, aż by się je chciało założyć. :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Nie mogę oderwać wzroku 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...