Cukiereczki

Trafiła mi się dziś wolna chwila z okazji meczu ;) Podczas gdy moi panowie siedzieli twardo przed telewizorem, udało mi się wykonać słodkie, pastelowe kolczyki, choć przyznaję, że uchem łowiłam dźwięki z boiska i nawet czasem zerkałam jednym okiem. 





Wzór wymyśliłam sobie prosty, niewymagający specjalnego skupienia, żeby też móc oglądać mecz.  
Na koniec jeszcze wpadły mi jeszcze w ręce malutkie chwościki, które zamierzałam wykorzystać w podobnym projekcie co TU, ale jakoś się nie złożyło do tej pory. Chyba tu pasują.  


Nie wiem czy tak małe chwościki się liczą, ale widzę, że zdążyłam w ostatniej chwili na wyzwanie Otwórz Szufladę, więc niniejszym melduję się w nim.





Komentarze

  1. Bardzo ładne i delikatne, a takie są idealne do letniej sukienki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszę sobie sprawić sukienkę :) Pozdrawiam Cię również

      Usuń
  2. Kojarzą mi się z niczym innym jak tylko z latem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie było zamierzenie :) dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Często oglądane