Oplecione rivoli - kolczyki

Praca z koralikami oraz igłą zamiast szydełka spodobała mi się na tyle, że zdecydowałam się spróbować opleść kilka kryształów Rivoli Swarovskiego - oto efekty.

Rivoli 8mm w odcieniu Padparadscha opleciony Toho Metallic Iris Brown, średnica kolczyka to trochę ponad 1cm, długość ok. 4cm



I druga wersja, z tym samym cudnym kolorem kryształu Swarovskiego - tym razem na jasno, na sztyftach i w formie gwiazdek. Do oplatania użyłam Toho Aluminium pfg i Trans-Rainbow Crystal.


 Która wersja lepiej się prezentuje?


Jeszcze jedne maluszki Rivoli 8mm Light Turquoise F w Toho Trans-Rainbow Black Diamond i Silver-Lined Gray


Tu już większe Rivoli 12mm Tanzanite w otoczeniu Toho Aluminium pfg i Metallic Amethyst Gun, średnica takich kolczyków to ok. 1,5cm, długość z biglami ok. 5 cm





Rivoli 12mm Montana F w objęciach Toho Metallic Hematite i Silver-Lined Frosted Crystal, jak już je zrobiłam to wydały mi się trochę do czegoś podobne... do pierścionka zaręczynowego Kate ;)


Komentarze

Często oglądane