Bransoletki plecione

Przeszukując sieć, na fali koralikowania, natknęłam się na wzór bransoletki 'flat spiral'.
Tutorial Jolinki znalazłam po tym jak już zdążyłam przetłumaczyć sobie wersje anglojęzyczne, ale i tak z niego skorzystałam, bo wszystko jest tam najlepiej opisane i opatrzone zdjęciami krok po kroku.

I tak powstała pięknie mieniąca się - Czarno-różowa


FP 6mm Jet, FP 4mm Apollo (Gold), Toho 11o Trans-Rainbow Rosaline

Mniej lub bardziej pasują do niej kolczyki z kryształami Swarovski - tu Migdał Light Rose 22 mm.
Wykonałam też naszyjnik na zamówienie - długość regulowana łańcuszkiem - ok. 50 cm.





Wieczorowa z niebieskim połyskiem

FP 6 mm i 4mm Matte Jet AB/Jet, Toho 11o Jet, 



I jeszcze odrobina fluo czyli Kobalt z pomarańczą wraz z kolczykami wachlarzykami w tych samych kolorach.


FP 6mm Opaque Orange, FP 4mm Metallic Hematite, Toho 11o Transparent Cobalt

Komentarze

Często oglądane