Bransoletki szydełkowe z koralików


Moja ulubiona dziedzina to szydełkowanie. Po przerobieniu iluś czapek, chust i szalików zaczęłam szukać innych pomysłów, aż znalazłam wzory bransoletek z koralikami Toho - niesamowicie mnie wciągnęła ta technika.Nigdy nie sądziłam, że polubię szydełko mniejsze niż rozmiar 2, a nawet 1.
Oto kilka moich zeszłorocznych prac.

Jedna z pierwszych bransoletek i moja ulubiona - Miętowa



Toho Ceylon Lt Ivory, Trans-Rainbow Dark Peridot, Silver-Lined Milky Dark Peridot

  
Srebrno-kremowa




Toho Silver-Lined Gray i Ceylon Lt Ivory

 

Salamandra 



Toho Transparent Cobalt i Opaque Curry




Turkusowa
Takich bransoletek wykonałam kilka z różnymi zawieszkami i z różnymi proporcjami koralików. Większości nie zdążyłam nawet pstryknąć fotek.



Toho Trans-Rainbow Teal i dające niesamowity efekt głębi Inside-Colour Aqua Lt Jonquil Lined


Błyszczący brąz też się podobał.




Toho Silver-Lined Smoky Topaz z różnymi dodatkami - czerwienie, złoto, topazy.


Rybka, a może raczej "chrabąszczyk"


Toho Higher-Metallic June Bug

Bożonarodzeniowa



Toho Silver-Lined Olivine, Silver-Lined Frosted Ruby i Opaque Jet

Bransoletki te wykonuję z koralików Toho 8o na sześć koralików w rzędzie.




...

Sznury tureckie  

Te bransoletki z kolei wymagają dłuższego wg mnie nawlekania, ale potem szybciej się je szydełkuje.

Czerwone i czarne



Toho 11o Opaque Rainbow Cherry w połączeniu z 4mm Fire Polish
Połączenie z czeskimi Fire Polish uważam za bardzo udane i zamierzam je jeszcze wykorzystywać.


Wąż


Toho 6o Silver-Lined Peridot opleciony 11o Silver Lined Gray





Czarno-morska



Toho 6o Opaque Jet i Trans-Rainbow Teal oplecione 11o Metallic Hematite

Tworzenia takich bransoletek można się nauczyć u Weraph - tutaj
Bardzo dziękuję za zamieszczenie tego tutorialu.

Komentarze

Często oglądane