Róż

Koleżanka zwróciła się do mnie z prośbą o zrobienie pierścionka z kryształków. Do tej pory nigdy jeszcze pierścionków nie robiłam, ale każde wyzwanie to dla mnie motywacja do działania :)
Z zapasów wydobyłam więc perłowo-różowe kryształki Fire Polish i zabrałam się do pracy. Obrączka jest wypleciona Toho pfg Aluminium.




Ten odcień różu kojarzy mi się nieco z kolorem pereł albo muszli, dlatego pierścionek zgłaszam do Sierpniowego Wyzwania Gościnnej Projektantki w Szufladzie - Różowe morze.




Jeśli o mnie chodzi, to akurat takiej biżuterii do tej pory nie nosiłam - musiałabym pierścionki ciągle zdejmować, a to w kuchni do zagniatania ciasta, a to przy porządkach czy jeszcze do niedawna do przewijania dzieci (na szczęście to już za mną). Po zrobieniu pierścionka już wiem, że zrobię też dla siebie - przyda się na jakieś wyjście... może na plac zabaw ;)


Komentarze

Prześlij komentarz

Często oglądane